Multimedialna kampania rodzinna DOPALACZE OUT! - wystawa – multimedia – koncert

Opole

99 970

Status: Wniosek złożony

Fundacja na Rzecz Partnerstwa Events Partner promuje zdrowy styl życia i przeciwdziała uzależnieniom wśród dzieci i młodzieży.

Fundacja Na Rzecz Partnerstwa Events Partner  działa z misją  poprawy życia obywatelskiego w szczególności w kulturze, sztuce, sporcie oraz biznesie. Obecnie pragnie zrealizować  projekt, który  dotyczy problemu uzależnień wśród dzieci i młodzieży i ma na celu  zapobieganie zażywaniu przez uczniów środków psychoaktywnych  oraz promocję zdrowego stylu życia. 

I  etap projektu będzie polegał na ekspozycji materiałów z merytorycznymi treściami kampanii antyuzależnieniowej poprzez mobilny system ekspozycyjny montowany na okres tygodnia w szkołach podstawowych i średnich. System ten będzie transportowany pomiędzy placówkami i trafi do 10 szkół województwa opolskiego. Ekspozycja ta będzie przygotowana w sposób budzący zainteresowanie i skupujący uwagę, a jej umiejscowienie w holu szkoły nie pozostanie nie zauważone.  W każdej ze szkół na stałe pozostanie baner związany z w/w kampanią.

II etapem akcji będzie zorganizowanie dla uczniów ze wszystkich szkół województwa dużego wydarzenia artystycznego (koncert idola młodzieży lub spotkanie ze znanymi blogerami). Dodatkowo – by zwiększyć percepcję odbiorcy -  podczas wydarzenia wyświetlona będzie tematyczna wizualizacja multimedialna przygotowana przez profesjonalistów w tej dziedzinie. Jest to nowoczesny sposób komunikacji i przekazu, którym na co dzień posługuje się obecnie młodzież, ponadto materiał nowoczesnej wizualizacji multimedialnej będzie mógł być wykorzystywany w przyszłości przy okazji następnych tego typu kampanii wśród dotychczasowych bądź nowych Partnerów.

Specjalnie stworzona na tę okoliczność wizualizacja będzie trwale umiejscowiona w Internecie w postaci dedykowanego kanału Youtube. Z punktu widzenia misji tego projektu najważniejszym elementem  wydarzenia będzie kampania przeciwko uzależnieniom i dopalaczom prowadzona ze sceny a także poprzez działania na stoiskach wystawienniczych ustawionych w pobliżu sceny przez Partnerów projektu (przedstawiciele fundacji i stowarzyszenia stricte zajmujące się w/w problematyką). Połączenie zabawy z procesem uświadamiania w sposób zdecydowanie skuteczniejszy dotrze do grupy docelowej.

Podobne inicjatywy

fot. GSP RP

Warsztaty z zakresu bezpieczeństwa na morzu

Katowice

Status: Zrealizowane

65 000 zł
108